מי שכבר מכיר אותי ומי שלמד להכיר, יודע שניהול כיתה הוא תחום משמעותי מאוד עבורי.
אבל לא הרבה יודעים למה.
את דרכי בחינוך התחלתי בשנת 2009 בחינוך כיתה בחטיבה- כיתת חינוך מיוחד, לקויי למידה.
זו הייתה שנה מאוד מאתגרת- שנה ראשונה בחינוך, שנת ד' ללימודים ובמקביל, גם הריון ראשון.
אבל האתגר הגדול היה הקושי שחוויתי סביב ניהול הכיתה- בעיות התנהגות שהיו לאורך השיעור שלא ידעתי איך להתמודד מולן, קושי בגיוס התלמידים ללמידה, הפרעות חוזרות ונשנות- כל אלה הקשו על ניהול שיעור תקין ורציף, בזבזו זמן יקר מהשיעור והשאירו אותי עם מעט זמן ללמד ועם הרבה תסכול.
סיימתי את השנה עם תחושת פספוס, שהיה אפשר יותר ואחרת..
עם השנים, התנסיתי בבתי ספר נוספים, בתפקידים אחרים והחלטתי להרחיב את הידע וללמוד 'ניתוח התנהגות יישומי' שבזכותו כל תחום ניהול הכיתה התחדד והתבהר עבורי.
תחום זה ריתק אותי ובמהרה הבנתי את התרומה הענקית שלו לאנשי חינוך ואיך בעזרת השיטה והעקרונות המיוחדים שלה אפשר בקלות וביעילות לנהל שיעור בנינוחות ובהנאה.
וכך מצאתי את עצמי במקביל לתפקיד ההנחייה וההדרכה של צוותים חינוכיים: מקימה אתר בתחום ניהול וניווט כיתה לפי הגישה ההתנהגותית, מפתחת סדנאות חינוכיות דיגיטליות לאנשי חינוך, מייצרת כלים לניהול כיתה, כותבת פוסטים בנושא ובעיקר מלמדת את השיטה שתגרום לכם להוביל, לנווט בהצלחה ולנהל שיעור כפי שאתם רוצים.
כי גם לך מגיע ללמד בשקט וללא הפרעות
3 דברים שאני תמיד אומרת לאנשי חינוך:
זה אפשרי– לנהל שיעור בנינוחות ולהספיק ללמד את החומר שתיכננת.
זה אפשרי– לנהל שיעור בצורה חיובית, ברורה כזו שתאפשר לך להתעסק בעיקר.
וזה אפשרי– לנהל שיעור בהנאה ולסיים שיעור עם אנרגיות!
אם גם אתם רוצים ללמד בשקט וברוגע >>לחצו פה